Calitate

Cine este responsabil pentru produse?

LivrareLaDomiciliu.ro este un intermediar, care trimite comanda ta la magazin sau la depozit. Singura obligaţie a LivrareLaDomiciliu.ro este să transmită comanda către magazin sau depozit, ceea ce înseamnă că nu are nici o influenţă asupra livrării sau calităţii produselor sau mâncării.
Daca nu eşti multumit de comanda ta poţi contacta magazinul sau depozitul. De asemenea, poţi contacta şi serviciul clienţi pentru a solicita informaţii. Vom trimite sesizarea ta către magazin sau restaurant pentru a te contacta în cel mai scurt timp posibil. V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cum evaluez comanda mea?

Pentru a evalua calitatea produselor şi a livrării folosim un sistem de feedback.
Evaluările adăugate apar pe site sub forma unor stele lângă logoul fiecărui magazin. Părerea ta este foarte importantă şi va ajuta alţi clienţi să se decidă asupra magazinului sau depozitului de unde vor comanda. V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Magazinul sau depozitul nu a primit comanda.

Ai plasat o comanda pe LivrareLaDomiciliu.ro, însă magazinul sau depozitul ales spune că nu a primit-o. În această situaţie te rugăm sa ne contactezi. Vom verifica de îndată dacă a fost confirmată sau nu de către magazin sau depozit. În unele cazuri confirmarea comenzii poate dura până la 15 minute. V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.