Calitate

Cine este responsabil pentru mâncare?

LivrareLaDomiciliu.ro este un intermediar, care trimite comanda ta la restaurant. Singura obligaţie a LivrareLaDomiciliu.ro este să transmită comanda către restaurant, ceea ce înseamnă că nu are nici o influenţă asupra livrării sau calităţii mâncării.
Daca nu eşti multumit de comanda ta poţi contacta restaurantul. De asemenea, poţi contacta şi serviciul clienţi pentru a solicita informaţii. Vom trimite sesizarea ta către restaurant pentru a te contacta în cel mai scurt timp posibil.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cum evaluez comanda mea?

Pentru a evalua calitatea mâncării şi a livrării folosim un sistem de feedback.
Evaluările adăugate apar pe site sub forma unor stele lângă logoul fiecărui restaurant. Părerea ta este foarte importantă şi va ajuta alţi clienţi să se decidă asupra restaurantului de unde vor comanda.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Restaurantul nu a primit comanda.

Ai plasat o comanda pe LivrareLaDomiciliu.ro, însă restaurantul ales spune că nu a primit-o. În această situaţie te rugăm sa ne contactezi. Vom verifica de îndată dacă a fost confirmată sau nu de către restaurant. În unele cazuri confirmarea comenzii poate dura până la 15 minute.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.