Livrare

Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?

Comanda este înregistrată în sistem şi trimisă către magazin sau depozit. În cateva secunde magazinul sau depozitul primeşte comanda prin mail şi prin mesaj SMS. De îndată ce magazinul sau depozitul a primit comanda este responsabilitatea lui pentru pregătirea produselor şi livrare. LivrareLaDomiciliu.ro este responsabil doar de transmiterea comenzii, nu are nici o influenţă asupra calităţii produselor sau livrării.
Ce se întâmplă dacă magazinul sau depozitul este închis şi nu au anunţat LivrareLaDomiciliu.ro?
Te vom contacta îndată telefonic pentru a-ti comunica acest lucru si pentru a anula comanda. Dacă nu te putem contacta telefonic, îţi vom trimite un mail.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cât durează livrarea?

În mod normal durează între 30-60 minute din momentul în care comanda a fost plasată. Timpul de livrare poate varia de la un magazin sau depozit la altul în funcţie de numărul de comenzi. În anumite zile livrarea poate dura mai mult, magazinele sau depozitele fiind mai aglomerate. Este posibil să selectezi ora la care doreşti să primeşti comanda. Poţi selecta acest lucru în ultimul pas, înainte de finalizarea comenzii. Ora de livrare selectată apare şi în emailul de confirmare. Nu suntem responsabili pentru timpii de livrare ai magazinului sau depozitului.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Care este taxa de livrare?

Costurile de livrare variază de la un magazin sau depozit la altul. Costurile de livrate sunt întotdeauna alese de magazine sau depozite. Noi nu avem nici o influenţă asupra acestora.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Care este zona de livrare a fiecărui magazin sau depozit?

Fiecare magazin sau depozit de pe website-ul nostru îşi alege propria zonă de livrare. Acest lucru înseamnă că unele oferte pot varia de la un cod poştal la altul. Magazinul sau depozitul trebuie să ne comunice mereu zonele de livrare corecte.
Nu ai găsit nici un magazin sau depozit în zona ta? Recomandă-ne magazinul sau depozitul tău favorit şi vom încerca să îl contactăm cât de repede posibil. De asemenea, te poţi abona noutăţilor noastre pentru a sta informat despre magazinele şi depozitele care se deschid în zona ta.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Comanda mea a întârziat.

În cazul în care comanda ta a fost întârziată, îţi recomandăm să contactezi magazinul sau depozitul. Magazinul sau depozitul este responsabil pentru pregătirea şi livrarea comenzii tale. Noi suntem doar intermediari între tine şi magazin sau depozit. Noi suntem doar responsabili pentru transmiterea comenzii tale către magazin sau depozit. Noi ne asigurăm că fiecare comandă este trimisă rapid şi precis către magazin sau depozit.
Dacă nu primeşti răspuns de la magazin sau depozit, contactează departamentul nostru de servicii clienţi. Aceştia îţi vor transfera plângerea către magazin sau depozit şi le vor cere dânşilor să ia legătura cu tine cât mai repede cu putinţă.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Nu am primit ceea ce am comandat.

Dacă ceva e greşit sau lipseşte din comanda ta, îţi recomandăm să contactezi magazinul sau depozitul pentru a le da oportunitatea de a rezolva problema şi de a livra comanda corectă. Păstrează email-ul de confirmare pentru a avea dovada produselor comandate.
În cazul în care un produs nu se mai află în stoc şi ai plătit online pentru comandă, contactează departamentul nostru de servicii clienţi. Vom contacta magazinul sau restaurantul pentru verificare, apoi îţi vom returna banii.
V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Comanda mea nu a fost livrată.

Dacă nu ţi-a fost livrată comanda, pot exista mai multe motive:

  • Magazinul sau depozitul a primit comanda dar nu a livrat-o.
    În acest caz, în sistemul nostru apare că magazinul sau depozitul a confirmat comanda si a primit bonul cu aceasta, dar din păcate nu au şi livrat-o. Este posibil ca această comandă să fie pierdută la nivelul magazinului sau depozitului sau cei de acolo au decis, pentru un oarecare motiv, să nu o livreze. În orice caz, magazinul sau depozitul este responsabil pentru livrare şi trebuie sa te contacteze pentru a-ţi da mai multe informaţii. Ar trebui să contactezi magazinul sau depozitul pentru a vedea ce s-a întâmplat cu comanda ta. De asemenea, îţi cerem să trimiţi plângerile la departamentul nostru de servicii clienţi, astfel încât să putem afla exact motivul pentru care comanda ta nu a fost livrată şi, dacă este necesar, să luăm măsuri.
    Nu avem influenţă în livrarea comenzii tale. Noi ne aşteptăm ca fiecare magazin sau depozit să pregătească şi să livreze comenzile la timp. În cazul în care există o modificare în comandă sau timpul de livrare este diferit, cei de la magazin sau depozit trebuie să informeze clientul. Dacă nu ai fost informat în timp, te rugăm să trimiţi toate plângerile la departamentul nostru de servicii clienţi şi vom contacta restaurantul pentru a discuta problema.
  • Magazinul sau restaurantul nu răspunde.
    În acest caz, callcenter-ul nostru nu a putut trimite comanda ta către magazin sau depozit deoarece magazinul sau depozitul nu a răspuns. În acest tip de situaţie, suntem nevoiţi din păcate să anulăm comanda. Întotdeauna încercăm să te contactăm telefonic. Dacă nu răspunzi, îţi trimitem un email în care te informăm despre anulare. Din acest motiv este foarte important să introduci un număr de telefon şi o adresă de email validă.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.