Livrare

Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?

Comanda este înregistrată în sistem şi trimisă câtre restaurant. În cateva secunde restaurantul primeşte comanda prin mail şi prin mesaj SMS. De îndată ce restaurantul a primit comanda este responsabilitatea lui pentru preparare şi livrare. LivrareLaDomiciliu.ro este responsabil doar de transmiterea comenzii, nu are nici o influenţă asupra calităţii mâncării sau livrării.
Ce se întâmplă dacă restaurantul este închis şi nu au anunţat LivrareLaDomiciliu.ro?
Te vom contacta îndată telefonic pentru a-ti comunica acest lucru si pentru a anula comanda. Dacă nu te putem contacta telefonic, îţi vom trimite un mail.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cât durează livrarea?

În mod normal durează între 30-60 minute din momentul în care comanda a fost plasată. Timpul de livrare poate varia de la un restaurant la altul în funcţie de numărul de comenzi. În zilele de duminică livrarea poate dura mai mult, restaurantele fiind mai aglomerate. Este posibil să selectezi ora la care doreşti să primeşti comanda. Poţi selecta acest lucru în ultimul pas, înainte de finalizarea comenzii. Ora de livrare selectată apare şi în
emailul de confirmare. Nu suntem responsabili pentru timpii de livrare ai restaurantului.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Care este taxa de livrare?

Costurile de livrare variază de la un restaurant la altul. Costurile de livrate sunt întotdeauna alese de restaurante. Noi nu avem nici o influenţă asupra acestora.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Care este zona de livrare a fiecărui restaurant?

Fiecare restaurant de pe website-ul nostru îşi alege propria zonă de livrare. Acest lucru înseamnă că unele oferte pot varia de la un cod poştal la altul. Restaurantul trebuie să ne comunice mereu zonele de livrare corecte.
Nu ai găsit nici un restaurant în zona ta? Recomandă-ne restaurantul tău favorit şi vom încerca să îl contactăm cât de repede posibil. De asemenea, te poţi abona noutăţilor noastre pentru a sta informat despre restaurantele care se deschid în zona ta.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Comanda mea a întârziat.

În cazul în care comanda ta a fost întârziată, îţi recomandăm să contactezi restaurantul. Restaurantul este responsabil pentru prepararea şi livrarea comenzii tale. Noi suntem doar intermediari între tine şi restaurant. Noi suntem doar responsabili pentru transmiterea comenzii tale către restaurant. Noi ne asigurăm că fiecare comandă este trimisă rapid şi precis către restaurant.
Dacă nu primeşti răspuns de la restaurant, contactează departamentul nostru de servicii clienţi. Aceştia îţi vor transfera plângerea către restaurant şi le vor cere dânşilor să ia legătura ca tine cât mai repede cu putinţă.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Nu am primit ceea ce am comandat.

Dacă ceva e greşit sau lipseşte din comanda ta, îţi recomandăm să contactezi restaurantul pentru a le da oportunitatea de a rezolva problema şi de a livra comanda corectă. Păstrează email-ul de confirmare pentru a avea o dovada produselor comandate.
În cazul in care un produs nu se mai află în stoc şi ai plătit online pentru comandă, contactează departamentul nostru de servicii clienţi. Vom contacta restaurantul pentru verificare, apoi îţi vom returna banii.V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Comanda mea nu a fost livrată.

Dacă nu ţi-a fost livrată comanda, pot exista mai multe motive:

  • Restaurantul a primit comanda dar nu a livrat-o.
    În acest caz, în sistemul nostru apare că restaurantul a confirmat comanda si a primit bonul cu aceasta, dar din păcate nu au şi livrat-o. Este posibil ca această comandă să fie pierdută la nivelul restaurantului sau cei de acolo au decis, pentru un oarecare motiv, să nu o livreze. În orice caz, restaurantul este responsabil pentru livrare şi trebuie sa te contacteze pentru a-ţi da mai multe informaţii. Ar trebui să contactezi restaurantul pentru a vedea ce s-a întâmplat cu comanda ta. De asemenea, îţi cerem să trimiţi plângerile la departamentul nostru de servicii clienţi, astfel încât să putem afla exact motivul pentru care comanda ta nu a fost livrată şi, dacă este necesar, să luăm măsuri.
    Nu avem influenţă în livrarea comenzii tale. Noi ne aşteptăm ca fiecare restaurant să prepare şi să livreze comenzile la timp. În cazul în care există o modificare în comandă sau timpul de livrare este diferit, cei de la restaurant trebuie să informeze clientul. Dacă nu ai fost informat în timp, te rugăm să trimiţi toate plângerile la departamentul nostru de servicii clienţi şi vom contacta restaurantul pentru a discuta problema.
  • Restaurantul nu răspunde.
    În acest caz, callcenter-ul nostru nu a putut trimite comanda ta către restaurant deoarece restaurantul nu a răspuns. În acest tip de situaţie, suntem nevoiţi din păcate să anulăm comanda. Întotdeauna încercăm să te contactăm telefonic. Dacă nu răspunzi, îţi trimitem un email în care te informăm despre anulare. Din acest motiv este foarte important să introduci un număr de telefon şi o adresă de email validă.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.