Contul meu

Care sunt avantajele dacă am un cont?

Nu eşti obligat să ai un cont, dar este foarte folositor. Avantajele sunt multiple:

  • Toate comenzile tale sunt salvate şi le poti vizualiza în orice moment.
  • Dacă o mancare ţi-a plăcut foarte mult, o poţi comanda din nou automat.
  • Îţi poţi verifica notele acordate precedent restaurantelor sau poţi da o notă în cazul în care nu ai făcut-o încă.
  • Poţi adăuga mai multe adrese pentru a-ţi selecta rapid locaţia unde doreşti livrarea.
    Acest lucru este foarte folositor dacă îţi place să comanzi mâncare din locuri diferite (de exemplu: de acasă, de la muncă, de la un prieten).
  • Ai o listă completă cu restaurantele tale favorite. Acest lucru te ajută să comanzi mai rapid ceea ce îţi place.
  • Iţi poţi modifica oricând datele personale în cont.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cum îmi folosesc contul?

Când te autentifici, o să fi mereu întrebat dacă doreşti să mergi la vizualizarea contului tău sau să rămâi pe pagina curentă. Acest lucru nu va întrerupe comanda curentă. Dacă comanzi cât timp eşti autentificat, restaurantele tale favorite şi comenzile tale vor fi salvate până la următoarea ta vizită. Pentru a merge la contul tău apasă click pe “cont meu” în partea de sus a paginii.
În contul tău poţi schimba detaliile tale, parola şi restaurantele tale favorite. Detaliile referitoare la adresă şi toate comenzile precedente se vor salva în contul tău. Poţi alege să adaugi adrese diferite în contul tau. Acest lucru este foarte folositor dacă comanzi de obicei din locaţii diferite!
De asemenea, poţi repeta orice comanda precedentă. Alege “Vizualizare” pentru comanda pe care doreşti să o repeţi şi poţi apăsa “Comandă din nou’. Comanda ajunge direct în coşul tău. Din acel moment îţi finalizezi comanda selectând doar adresa de livrare şi metoda de plată.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Mi-am uitat parola.

Ai un cont creat dar ţi-ai uitat parola? Apasă click pe “Autentificare” în partea de sus a paginii. Apoi apasă click pe ‘Mi-am uitat parola’. Completează adresa de email şi noua parolă o să-ţi fie trimisă pe email.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?

Nu, dacă vrei sa comanzi de pe site-ul nostru nu ai nevoie de cont. Pentru noi, atunci când comanzi mâncare, trebuie să ai parte de un proces rapid şi uşor. Deci, poţi plasa comanda chiar daca nu vrei să ai un cont.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.

Cum îmi şterg contul?

În cazul în care doreşti să îţi ştergi contul, te rugăm să contactezi echipa serviciu clienţi. Pentru a-ţi şterge contul, avem nevoie de următoarele informaţii: numele şi prenumele tău şi adresa de email conectată la contul tău.

V-am răspuns la întrebare? Dacă nu, atunci contactează serviciul nostru clienți.